förändring



jag och fredrik diskuterade igår om vi skulle testa att låta liam sova i egna rummet. han ligger nämligen och gnyr i sömnen vilket ju stör vår sömn. jag har inte kunnat sova ordentligt på hur länge som helst och jag behövde verkligen sömn. jag har ju funderat på att flytta honom ett tag men inte riktigt velat. men så var fredrik med på det och då gjorde vi slag i saken. och vilken duktig kille vi har!!! somnade i sängen vid 20,00. två nappinstoppningar blev det inatt men han somnade direkt igen och han sov till 06,30!!! jag hade ju förberett mig på en ordentlig kamp men den slapp jag inatt iaf. känns skön att det gick så bra. sen vet man ju aldrig hur det går inatt :P

idag blir det lite fix och trix tror jag. måste till lovene för att föra över pengar så att svärisarna kan shoppa i turreland :) sen ska vi in till staden till tatueraren så jag kan boka tid och även se lite vad jag vill ha. vet på ett ungefär men det är aldrig fel att få lite tips. sen ska vi hämta noel på fritids för emmie och eddo jobbar heeeela dagen lång. emmie hämtar dock honom ikväll efter jobbet. jag vill även köpa blommor. köpte lite igår till mina fönsterkarmar men inte tillräckligt så det kanske blir en tripp dit oxå. ja, vi har att stå i just nu iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0