från två veckor försenad....



... till en som kommer i januari. ja, ni läste rätt. i mina kretsar så ynglar vi av oss BIG TIME just nu. pratade nämligen precis med Frida och fick reda på att där är det bebis på gång :) hon har precis gått in i vecka 12 så det är ju ett tag kvar. i januari ska deras första bebis komma :) stort grattis till dom!!!

jag trodde ju att efter att monicas bebis kommit så skulle det vara slut på poppandet för ett tag men nu ska ju annica ha i november och så frida lite senare. så väntandet det fortsätter....

jag och frida har ju inte setts på ett tag men nu bokade vi in att vi skulle ses nu när hennes semester börjar. absolut på tiden och de ska bli skojigt. jag undrar så vad vi kommer att prata om :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0