Hos Matilda och Oskar

 

i torsdags så gick jag och Liam till Matilda och Oskar för att spendera dagen tillsammans med dom. vi var där hela eftermiddagen och vi hade det kul och trevligt! först var vi en stund hemma hos dom, jag gick husesyn och dom hade det jättefint hemma. alldeles nytt kök och ni kan ju tänka er hur avis jag blev!!! supersnyggt och fräsht!!! spanade in oskars rum och där var supermysigt. lite samma stuk som liam har i sitt rum men nu fick jag lite mer idéer som jag ska sätta i verket tänkte jag :)

 

efter husesyn och bus så drog vi in till bya och köpte lite lunch. satte oss sen i parken i skuggan och mumsade i oss det och sedan en promenad hem till dom igen. vi hade det supertrevligt och vi bestämde att vi skulle ses igen efter att de varit iväg på lite semester. så då får jag bjuda hem dom hit :)

 

 

liam fick prova oskars hoppgunga. oj, den var en stooor hit kan jag säga.

han hoppa omrking där i minst en halvtimme :)

medan mamma matilda beställde mat så spanade oskar in liam i grannvagnen.

såg väl roligt ut när liam mumsade på sina leksaker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0