Playdate i Lovene



i torsdags så åkte jag och liam till emma och adam. fredrik hade planerat att han skulle hålla på med stenläggningen hela dagen så vi sökte upp lite roligare sällskap. så där spenderade vi hela dagen. det var ett tag sen vi hade en playdate och det är så roligt att se hur killarna utvecklas och lär sig mer och mer. nu spanar de verkligen in varandra och de snodde leksaker ur händerna på varandra. komiskt att se. det den ena hade det ville den andre ha hela tiden. :) sötungar.

Liam tyckte det var roligt med alla nya leksaker, men en låda är ju oxå rolig!

killar ligger och snackar lite

små blöjrumpor är bland det sötaste som finns :)

svårt att få alla att titta in i kameran!

nästan hela familjen

ja, mitt hår har åkt av. har gått och funderat på att kapa det ett tag men envisats med att behålla det långa. men sen gav jag upp och kapade allt. först blev jag förfärad för jag tyckte hon klippt det för kort i nacken. men nu efter några dagar så äääääälskar jag det. varför i hela friden har jag haft långt hår?????? kort hår det är ju elin! liiiite jobbigt att nu helt plötsligt vara tvungen att fixa håret innan man går utanför dörren men jag vänjer mig snart. LOVE LOVE LOVE

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0