regn och åska



klockan är 07 och vi har varit vakna i två timmar och uppe i en timme. visst är det hääärligt med småbarn haha. nä, jag ska inte klaga. han sover hela nätter, dvs upp till 10-11 timmar i sträck och det är väldigt bra. jag får för det mesta sova hyfsat.

regnar gör det minsann. riktigt ordentligt oxå. hör även hur det mullrar men det är en bit bort. får väl se om det kommer hitåt. tycker dock inte att vi brukar ha åska här speciellt ofta. det rör sig oftare ute i kanterna lixom. men luften är frisk och skön nu så jag klagar inte på varken regn eller åska. det är skönt med lite skitväder emellanåt. annars orkar man inte med värmen :P oj, nu mullrar det rejält. undrar om jag borde dra ut sladdar?!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0