rosa fanskap



det var ju inte längesen jag köpte min underbara dator. så liten och fint rosa. kan jag göra annat än älska den? JA, nu kan jag hata! musen slutade funka för typ 1 månad sedan och idag när jag startade fanskapet så var bilden helkonstig. rosa och grynig. jag gillar ju såklart rosa men det där stämde ju inte riktigt. jag var lite rädd att jag slarvat bort kvittot men det hittade jag. så imorrn blir det mot staden och fixa med det. hoppas jag bara får en ny så jag slipper skicka iväg den och vänta på att den ska fixas. men dom vill säker fixa den om det går. suck å pust!!!

ja, idag iaf. jag, liam, emmie och noel spenderade större delen av dagen i staden. första anhalten av en spelbutik för att köpa LEGO Harry Potter till wii:et. vi råkar ju äääälska LEGOspelen :) helt i vår smak. inget avancerat men ändå klurigt! :) sen gick vi rundor på stan. käkade å käkade å käkade gjorde jag och noel. haha. att en så liten kropp kan rymma så mycket gott är en gåta! sen shoppade jag lite oxå såklart. går inte att gå i stan utan att shoppa. förutom när fredrik är med som pustar och frustar så fort jag tar i ett plagg eller pryl. allt är för dyrt enligt honom. förutom om det är någon rolig pryl till dator, tv eller pistolen....

ja tro det eller ej men jag shoppade minsann till Liam!

allt är från lindex. dom två randiga är ju assnygga!!!

linne från gina.

älskar brottarryggen. slappt, ledigt och supersnyggt

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0