så lycklig...



liam sitter här bredvid och gastar för full hals. inte gråt utan han är lycklig. han fick precis ett kuvert i handen och hans lycka var gjord. det flyger upp å ner å in i munnen och han gastar i högan sky. skönt när så små medel kan göra honom så lycklig :)

idag kommer matilda och oskar hit och hälsar på. så jag går här och fixar och donar lite. jag gjorde dock det mesta igår så det är inte så mycket att göra. jag fick fredrik till att dammsuga igår så det slipper jag! min sambo han är snäll han :) idag hoppas vi på lagom varmt väder och inget regn. så vi kan sitta ute och sen ta en promenad. jag och liam tänkte även ta en promenad efter hans förmiddagsnap. måste in och fixa lite i bya.

min dator började mirakulöst att funger igår. en gång. nästa gång jag startade den så  var den kaputt igen. så fredrik ska titta på den i helgen hoppas jag. måste dock låna usb-minne av emmie för jag har en del viktigheter på den som inte får komma bort. vi kommer ju alla ihåg fredriks lilla fadäs när han formaterade om storedatorn senast..... det vill jag undvika!!!

ska fortsätta fixa lite nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0