THE BIG SURPRISE



ja, igår var dagen som jag sett fram mot i några veckor nu. det var dax för den stora överraskningen. den megastora överraskningen. att få se emmie tappa hakan big time var en härlig syn haha.

för några veckor sedan så ringde mamma och hade en fråga hon ville ställa. hon undrade om det var ok för mig att de köpte en bil till emmie. självklart sa jag. jag vet ju vilket stort behov de har av bil och hur gärna de vill ha en. det har ju varit lätt för dom när de bott i sthlm där  tunnelbanan går jämt och ständigt och det har varit väldigt smidigt. men i skara ser det ju inte riktigt ut så och bussarna går helt jävla tokigt. emmie kunde ju inte ens ta bussen till jobbet på helgerna nu för där går inga då hon börjar kl 08,00. så då har vi skjutsat. så igår kom de upp med bilen utan att emmie & co hade en aning. emmie blev såklart helpaff och glädjetårarna var ett faktum :) jag kan ju säga att hon är väldigt nöjd med sin blåa fara haha!! ja det var härligt att se :)

mamma och pappa stannade bara över dagen men vi hann ändå med att grilla och prata en massa. det var riktigt najs med det besöket och vi får hoppas att vi ses snart igen :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0