Tvåbarnsmorsa

Gud, att blogga från mobilen är ju en hel jävla vetenskap och ett helvete. men både tv å dator är ockuperade aåså vad ska jag hitta på då! iaf, idag skjutsade jag å smågrabbarna emmie till jobbet inne i stan å sen gick vi lite på stan. först tog vi en fika för att vi inte skulle behöva shoppa på tomma magar. noel fick sitt pruttslajm som han tjatat om å jag köpte en jättefin tunika på hm. har inte vara på nederplan på hm på hur länge som helst. det är rulltrappa å jag tycker det är obehagligt. jag är rädd att vi ska ramla. och jag vågade inte idag heller men de har ju nåågra plagg på övervåningen iaf :)
nu är det snart fotboll. en match som bara spanien MÅSTE vinna. tyskarna kan gött åka hem!            skulle kommit med en bild här oxå meeeeen som sagt: mobilblogga är döden!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0