uppfriskande promenad



vilken uppfriskande promenad jag fick nu ikväll. när jag gick iväg så sken solen och himlen var fint blå. såg lite mörka molnen i kanten men inget att bekymra sig över tänkte jag. när jag gått 20 min så öppnade sig himlen och jag blev blöt! men efter en dag med över 30 grader och en massa svettande så var det rätt skönt att gå där i regnet. det luktar ju så gott oxå när det regnar. jag gick minsann där och njöt. jag var blöt som en dränkt råtta när jag kom hem men det var en mysig promenad ändå!

nu sover mina pojkar. fredrik var jättetrött när han kom hem och han är ju lite smått känslig när det gäller det här med värme. nu har han dock fixat in en ac till sovrummet som vi hade på en stund innan liam skulle sova. fick ner tempen till en bättre sovtemp. liam har ju det senaste sovit bra igen. jag berättade ju om att han var vaken mitt i natten men nu har det blivit bättre för tillfället. klart att det blir svårare att sova när det är så varmt. men det går bättre nu.

men nu ska jag nog joina mina pojkar för jag är minsann ganska trött jag med!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0