utan ork



min ork är borta. huvet är inte alls med mig och jag känner bara för att krypa ner i sängen och ligga där en vecka eller två. jag är trött både fysiskt och psykiskt just nu. vet inte vad det är med mig egentligen. kan ju vara en vecka med en gnällis och alldeles för lite sömn som nu tar ut sin rätt. jag är så där lagom go och glad just nu iaf. hoppas att det vänder imorrn för det är inte roligt att vara själv med liam när jag inte har någon ork. då blir hela dagen blää för oss båda två. tråkig mamma=gnällig unge.
Kommentarer
Postat av: Emmie

Lilla söta Elin, inte konstigt att du känner så klart att det tar att ha en liten gnällspik, även för den bästa =)

Hade jag kunnat hade jag kommit imorgon och hjälpt till med min strålande och underhållande personlighet ;P

Men kanske på tisdag, slutar ju redan halv två =))

2010-07-18 @ 20:01:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0