Vår låt



har alla par en låt som de anser vara "deras"? en romantisk ballad som speglar deras förhållande? förmodligen inte. men jag och fredrik vi har en låt som är "vår". jag är rätt övertygad om att den är helt vår för den är nog inte den typiska balladen precis och det är nog bara vi i hela världen som har den som vår. men jag älskar den låten och när vi började träffas så var det den här låten som vi båda lyssnade på mycket och jag kommer ihåg att fredrik skrev rader ur den till mig ibland. den är vår och det är en av de bästa låtarna utan tvekan. och jag tycker att den passa oss dessutom. det känns som vi lixom.


Ozzy Osbourne - I just want you

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0