vart tog den vägen?!



plockade ihop bikinin för att slänge mig i solstolen en stund. måste bättra på den lilla bränna jag äntligen fått. men slänger ett öga ut genom fönstret och vad får jag se?! bara en massa gråa moln. var tog solen vägen? jag och liam satt ju ute i gräset för inte så längesen och då var det så varmt å skönt. får väl hoppas att solen tittar fram igen sen. vi ska gå och handla sen så det får iaf inte regna!

nu är emmie och noel hemma i skara igen och jag och liam är själva. nu i juli så är inte fredrik pappaledig på fredagar längre. går inte riktigt när det är semestertider och det inte är så många som jobbar. men jag har iaf vant mig snabbt vid att torsdagar varit vår fredgara för denna veckan känns väldigt lång. nu har jag ju haft sällskap av emmie och noel hela veckan så den har gått fort ändå men den känns lång. och imorrn ska fredrik på skjuttävling så då är det jag och liam igen. vet inte alls vad vi ska hitta på då. kanske kan åka och bada om det är fint väder? får se får se....

 

Bilder från när johnny och mia var här i helgen.

vi var och fikade uppe på Kinnekulle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0