27 Juni



så trött så trött är jag just nu. vi har varit ute i stort sett heeela långa dagen idag så vi är alla ganska trötta just nu. vi har varit igång i trädgården alla tre. fredrik tog tag i den väldigt yviga häcken runt huset, jag plockade lite ogräs och vattnade lite här och där och Liam låg på sin lekfilt och rullade omkring och roade sig själv. han tycker verkligen om att kunna rulla omkring och "hämta" leksakerna själv. förut var han ganska trött på att ligga på filten och glo rakt upp i taket. men nu när det kan rullas så är det så mycket roligare. och det är ett stort plus när han dessutom får ligga utomhus där han kan kolla på olika spännande saker och där det är svalt och skönt.

mina pojkar kan så mycket!

när vi väl kom in från trädgården så hade hela förmiddagen gått på ett nafs. då var det mat till oss alla och sedan for vi till skara. man skulle kunna tro att vi kastade ut emmie och noel på gatan igår för de glömde hälften av sina grejer här. bland annat så glömde emmie sin jobbnyckel här och hon ska jobba imorrn så det var bara för oss att köra och lämna den. meeen jag säger nästan aldrig nej till deras sällskap :) när vi kom hem igen så var det trädgården igen. fredrik fortsatte med sitt och liam och jag slog oss ner på vår filt för bus och mys innan det var gröt-bad-och vällingtajm.

imorrn har vi inga planer men vi hoppas på fint väder (som de har lovat) så vi kan promenera och vara ute i trädgården hela dagen lång :)

(om tyskland vinner vm så ska jag bojkotta allt vad fotboll heter resten av livet)

 

Kommentarer
Postat av: Z

Tack så mycket =)

Jodå allt gick bara fin fint och har inte haft några besvär alls med snittet efteråt.



Hur går det med mammalivet för dig då?

Kram

2010-06-29 @ 10:59:22
URL: http://tindrali.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0