massa motion

liten sover och tvn visar fotboll, tyskland - australien. jag hatar tyskar i alla sammanhang så GO GO australien!!!! har ni sett hur tajta tröjor vissa lag har?? herre min jesus lixom. inte för att jag klagar. tajta tröjor på så vältränade karlar är ju inte fy skam inte :) grrrrrrrr. argentina var en fröjd för ögat höhö

idag har jag allt varit igång en del. började dagen med en joggingtur på 5 km. putsade min gamla tid lite så snart är jag nääästan lika snabb som jag var då jag tränade inför tjejmilen, men inte riktigt än. efter dusch och massa klunkande vatten så tog jag och liam en promenad. fick ju passa på då solen var framme. sen låg han och sov gottit i vagnen minsann. sen har vi bara slappat och tagit det ganska lugnt. himlen öppnar ju sig emellanåt så inte fasen vågade vi gå ut mer. imorrn börjar vardagen igen. men det händer lite skojigt i veckan som vi ser fram mot :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0