Miss Marple



ibland blir jag tokig på min son. eller ja, det händer nog dagligen att jag blir det men ibland mer på allvar än andra gånger. de senaste 2-3 veckorna så har han vaknat på nätterna, oftast bara för att få nappen instoppad, men det kan vara en 3-4 gånger under en natt. andra nätter, som inatt, så ska han vara vaken 1-2 timmar. han ligger inte och tjuter utan han ligger bara vaken och pratar och rullar omkring. tack och lov är det inte jätteofta det händer men det händer. och himmel vad tokig jag blir då. varför inte bara sova, det som är så gött. ja ibland funderar jag på att sätta ut honom till danskarna......

dock så sov han längre än vanligt imorse. 7,30 var det dax att gå upp. lite bättre än när han slår upp di blåe kl 5.00. då tar det emot helt klart. men har man varit vaken under natten så är det klart att man borde sova längre. men som med allt annat när det gäller ungar så är inget givet precis.

efter förmiddagsnapen så drog vi till skara och emmie & co. vi hängde lite där och när eddo kom hem så blev det grillat :) som ni förstått så säger jag inte nej till det precis. lika gott som alltid. och eddo (emmies sambo för er som inte hängt med) är inte som alla andra karlar precis. han tar gärna hand om liam när jag är där. låter skumt jag vet men så är det. så jag och emmie kan sitta och snick snacka helt ifred medan han underhåller liam. skönt att få den pausen ibland. så det uppskattar jag otroligt mycket!

nu åter till mysteriet som miss marple försöker lösa, vem tusan mördade miss badcock men ville egentligen döda Mrs Gregg??? spänningen är olidlig
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0