Skååååne




i lördags kom vi äntligen ner till skåne. emmie och noel hängde oxå med men pappa fredrik lämnade vi hemma. resan ner gick väl si så där. Liam tyckte inte att det var jättespännande och han sov inte super. men vi tog oss igenom det oxå!

första kvällen "partade" vi lite efter att alla barn somnat. minttu och dooleys åkte fram och mamma och pappa var inte sena med att hänga på. lyssnade på musik och vi försökte få mamma och pappa att berätta om ungdomsfadäser men det var lite svårt att få ur dom något spännande :P


 

igår var jag och Liam och hälsade på Anna och lille Måns. jag hade inte träffat Anna sen förra sommaren så det var kul att träffas igen. Måns hade jag ju inte träffat alls så det var spännande att se den lille. lik sin pappa till max:)

jag och Månsponken

hålla handen

innan vi begav oss av igen. det känns som att det var evigheter sedan Liam var så liten,

Liam fick en nyckelpiga av Anna och Måns.

den godkändes eftersom den funkade fint att stoppa i munnen :)

Kommentarer
Postat av: Viktorcarmen

It is the coolest site,keep so!

2012-02-03 @ 07:43:21
URL: http://viktorcarmen.blognownow.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0