sommaren är här



ja, nu får vi väl ändå säga att den riktiga sommaren äntligen har anlänt. och redan har jag hunnit klaga lite på den hiskeliga värmen :P egentligen mest å Liams vägnar. det gick jättebra igår. vi var ute precis hela dagen. låg på en filt i skuggan och tog en liten promenad på eftermiddagen. han var hur positiv som helst. men idag har det varit kinkigt så fort vi har närmat oss filten där ute. så idag har vi varit inne lite mer vilket ju alltid känns så fel när det är fint väder ute. jag får nästan dåligt samvete för att jag är inne och inte passar på att vara ute. och titta på tv en solig dag ska vi ju inte tala om!!! som att svära i kyrkan....

imorrn skulle det dock regna så det blir till att vara inne. vilket nog är skönt för liam, med lite svalare väder. vet inte vad vi ska göra riktigt. jag behöver göra något annars blir jag lite nipprig nämligen. får slå en pling till emmie och se om jag kan hälsa på dom :)

Lisa glassar lite med sin stooora mage

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0