promenad, födelsedag, midsommar...



jag har haft att göra denna veckan därav den extremt dåliga uppdateringen här. idag har jag dock bara softat. jag har varit barn-och sambofri idag. jag skulle ändå skjutsa hem emmie och noel och då passade jag på att stanna hos dom och äta lite grillat och snacka en massa viktigheter med emmie. snacka om att jag njöt till fullo. och både fredrik och liam hade överlevt dagen. fredrik hade haft det lite tufft tydligen med en liten gnällis och sen höll han på att kväva liam med mat när han gav honom det. annars var det tydligen lugnt. jag har haft en underbar dag iaf :)

veckan i övrigt har oxå varit mycket bra. i måndags var jag och liam inne i staden tillsammans med svärmora/farmora mia. det var shopping till mig som gällde, nämligen födelsedagspresent. så jag fick peka och mia köpte. det blev en smyckeskrin till alla mina juveler. det har jag behövt länge. mina smycken har legat slängda i en låda i alldeles för många år. sedan fick jag även en jättefin klocka som jag är supernöjd med.

i onsdags så träffade jag och liam matilda och oskar och vi tog en långpromenad och pratade en massa. kul att träffa mammor och bebisar här i götene som vi kan umgås med. oskar är exakt en månad yngra än liam och han är så liten och söt. väldigt lik mamma matilda. vi bestämde även att vi skulle ses veckan som kommer för att ta en fika i någons trädgård. det ser vi såklart fram mot.

sen på onsdagskvällen hämtade jag emmie och noel och de har spenderat några dagar här. vi firade midsommar allihop ute på kållandsö hos fredriks morföräldrar. grillat, jordgubbar och alkohol.. det var gottit :)



nu sover liam och vi tittar på USA - Ghana (fotboll för alla er som bor under en stubbe... emmie å mia)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0