16 mars

shit vad skönt. inatt var första natten som jag körde med flaska och jag var rädd att det skulle skita sig. att liam skulle vakna till för mycket och sen inte vilja sova. men icke. första matningen var vid 1.30 (4 timmar efter kvällsmaten) och han slukade allt och stensomnade. nästa gång var vid 4 och den gick än bättre. han käkade halva och somnade med flaskan i munnen. och han har även sovit heeela natten i sin säng. bra start och jag hoppas det håller i sig. det enda jag kan klaga på är den där matningen vid 4. vet inte varför han ska äta så tätt på natten och det är ju inte mycket han äter då. tror det mer handlar om närheten då som han vill ha. och jag kan leva med det så länge han somnar så bra som han brukar göra. han har även blivit lite mer aktiv i sömnen. armarna far och han gör små ljud. tror jag behöver vänja mig lite vid det för nu har det hållt mig lite vaken. jag tror ju att han är på väg att vakna men det har han inte gjort.  

imorse tog vi ett bad tillsammans. oj som han älskade duschstrålen på magen. log med hela ansiktet :) när vi kom upp ur badet så såg jag att vi hade fått en inbjudan av frida att komma till henne vid lunch. och vi hade ju inget planerat idag så vi tackade ja såklart. nu fick jag äntligen se deras nya lya. riktigt fräscht och fint var det. dom har gjort om överallt och det såg riktigt fint ut. liam skytte sig helt ok. blev lite gastande på grund av värme, kisseblöja och trötthet. men det fixade vi till slut. så det gick riktigt bra.

nu har vi nästan precis kommit hem och han sover i bilstolen. jag ska nog mest bara sitta och ta det lugnt tror jag.



frida försökte underhålla en hungrig kille.
det gick ett tag men sen tog tanken på mat över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0