2 mars

vilket härligt väder vi möttes av när vi slog upp våra blå vid 7 imorse. underbart för en liten promenad senare. idag bjöd liam på en sovmorgon efter frukosten så vi gick upp vid 9 efter lite sova och bus. nu på förmiddagen har vi varit inne i bya för lite shopping av den tråkiga sorten. välling och magdroppar stod det på inköpslistan så det fixade vi. nu sover han i babyskyddet sen 1,5 timme tillbaka och jag har chattat på sandra. nu har vi uppdaterat oss ordentligt om hur det ligger till hos varandra. ska bli så jäkla kul att få träffa sandra och hennes noel i påsk när vi alla tre ska ner till skåne :) längtar som en galning gör jag. ska såklart bli kul att träffa familjen oxå men sandra träffar jag ju inte speciellt ofta och noel har jag aldrig träffat så det ska bli spännande. mindra än en månad kvar!!!!

som sagt (skrivet) så blir det en promenad lite senare i eftermiddag. ska även fixa med tvätten. upptäckte imorse efter att liam kräkt ner sig att det inte fanns en enda ren body kvar. otur minst sagt. så jag fick slänga på honom en body i strl 68 å den satt hyfsat. tog den som såg minst ut för det varierar verkligen i olika märken. jag ser fram mot när han kan ha strl 68 för jag börjar verkligen bli trött på de bodysarna han har nu. har ju haft dom hur länge som helst känns det som. finns lite roligare färger i strl 68 :) och han växer ju i raketfart på alla håll så han är nog snart där :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0