Adam med familj

liam ligger här i soffan i mitt stora täcke och sover, jag sitter här och bloggar och fredrik är iväg hela dagen. han är nu på väg ner till vimmerby för att köpa en ny leksak. vet inte alls vad som händer idag. vädret är ju pissigt så en promenad vet jag inte om det blir. kanske slappe och bus :)

emma skickade mezz innan i veckan och frågade om vi ville ha besök och självklart ville vi det. så de kom hela familjen igår. jag och fredrik skulle bjuda på middag och eftersom vi inte är några stora kockar så tog vi det som vi vet att vi är mästare på :) taco såklart!!! sen spenderade jag och emma kvällen soffan med vars en sovande bebis på magen. jag måste ju berömma våra småpojkar för de skötte sig exemplariskt. det var inte mycket gnäll utan mest glada miner faktiskt. vi hade jättetrevligt igår verkligen. hoppas att det blir fler sådana kvällar.

igår precis innan de kom så busade fredrik med liam i soffan. och då kom det. ett härligt litet bebisskratt :) vi har fått många leenden förut men aldrig ett riktigt skratt. han har försökt men inte riktigt lyckats. men igår kom det och det lät ju så härligt. lite innan läggdax så var ju mamma oxå tvungen att prova om det hon kunde få lillkillen att skratta. och det kunde jag minsann. :) härligt härligt!!!



en liten nakenfis



en nöjd liten kille som precis fått mat av pappa



blöjbyte som jag och liam övervakade



två söta killar i pyjamas

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0