att tvätta är roligt.....

liam ligger och sover och jag har precis fixat med tvätten. nu för tiden har vi nästan alltid ett tvättberg som måste tas om hand. helt sjukt vilken skillnad mot förut. då behövde jag tvätta 2-3 maskiner i veckan. nu är det nästan 10 maskiner tror jag. men det går inte att skylla all tvätt på liam inte. fredrik är en mästare på att tillverka tvätthögar lite överallt i huset. favorit ställena är ju såklart toaletten och bredvid sängen. en gång i veckan lämpar han av dom i tvättstugan och voila, elin har något att göra på veckorna. han är så omtänksam min sambo....

vi var som vanligt ute och gick förut idag. men shit vilken isbana det var precis överallt. vi har ju minusgrader idag oxå så kallt och jävligt var det. jag som trodde att solen kommit för att stanna hos mig. jag hade ju tänkt ta en joggingtur oxå ikväll men isbanan sätter stop för det. kanske blir en extra promenad istället. får se hur jag gör. vill till gymet men där är så hiskeligt med folk på vardagkvällarna så det pallar jag inte. kanske om några veckor då jag kanske våga mig på ett box-pass igen. det hade varit så härligt. slåss är något för mig :P

häpp. ska nog förbereda maten tror jag. levergryta står det på menyn. MMMMMMMMMMMMMM hihi
Kommentarer
Postat av: Emmie

har du dumpat mig nu näre gäller träning eller vad liksom.

2010-03-10 @ 17:59:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0