en nanny från helvete

har ni sett klippet på aftonbladet.se? det är en nanny som är filmad med nannycam i usa. hon misshandlar en liten bebis med sparkar, slag, kastar en boll i huvet på honom osv. jag fick sluta titta innan det var slut för jag började gråta och blev så jävla förbannad. detta var en nanny som föräldrarna hade fått rekommendationer om från vänner. de hade märkt att en av deras barn hade fått en blåtira men trott att det var något av de andra barnen som orsakat det. men de hade satt upp en nannycam och fått se att nannyn misshandlade deras barn när de lämnat huset.

vad är det för fel på folk? vad är det som får en vuxenmänniska att börja misshandla en bebis? jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle ta mig till om jag sett att någon gjort något liknande mot liam. men jag skulle nog inte kunna kontrollera mig själv och mina känslor mot den människan.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0