inställt men vi kör på ändå

ja idag skulle vi ju mött upp emma och adam i stan men det var visst någon som kände för att vara vaken inatt så därför fick emma ställa in :( tråkigt tycker ju vi för vi var tokladdade inför en tur inne i stan. men jag och liam kör nog in ändå. jag måste köpa kattmat för den tog helt slut imorse och sedan ska jag kolla in en stol till liam. så då passar jag på att shoppa lite oxå :)

igår var vi ju på babysimningen. jag var allt lite orolig för att liam var för trött för jag var tvungen att väcka honom när vi skulle köra och han fick inte sova så mycket som han brukar göra på eftermiddagen. och visst var han trött men det gick bra ändå. jag fick ta det lugnt med honom och inte slänga omkring med honom. vi gjorde de flesta övningarna och det gick bra. han var glad för det mesta så länge vi inte höll på med en övning för länge. men sen när det var dax för ombyte så orkade han inte mer. galltjöt ikapp med en annan liten kille :P men stensomnade i bilen sen. vi hade det iaf riktigt bra på simninge och tycker det är tråkigt att det är uppehåll nästa vecka eftersom det är påsk. så nu får vi vänta två veckor till nästa gång. usch, hur ska vi stå ut med det :) kolla in killens ursöta badbyxor :) hihi

Kommentarer
Postat av: Jonkathrine

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-04-06 @ 08:55:20
URL: http://jonkathrine.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0