jag erkänner: jag är vek idag

efter att vi kommit hem efter babysimningen så hade jag ett stort sug efter ett stort glas med kall kall kall cola. jag brukar inte vara sugen på läsk på det viset. godis ofcourse men inte läsk. men jag var tvungen att be fredrik köpa med lite hem när han ändå skulle handla. så här sitter jag nu med mitt glas med cola. guuud så gott. jag var helt enkelt vek idag och var tvungen att stilla mitt begär. :P

liam har sovit så gott nu på kvällen efter maten lite innan 17. tror minsann att det är lite ansträngande att simma och umgås med andra bebisar :) min lille plutt. sandra berättade förut att hon haft med en kompis till babysimningen som hade filmat sandra och noel. det hade varit såå kul. eller iaf lite foto. tror jag ska ta med kameran nästa gång och be någon ta kort på oss i badet :) det skulle vara kul att ha.

nu ska jag fylla på mitt glas och titta på biggest looser.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0