kinkigt

natten till måndag var minsann en kinkig natt. liam ville ha mat konstant men eftersom jag inte ammar helt längre så har jag inte så mycket att han kan ammas hur mycket som helst. så han var inte nöjd ett dugg. så både han och jag sov otroligt dåligt. men det fick vi ta igen under dagen. liam sov nästan hela tiden och jag parkerade rumpan i soffan i stort sett hela dagen.

inatt har det varit bättre men inte helt bra. han vill ha mer mat än vad jag har så jag tror att det blir till att ge ersättning även nattetid och se om han bli nöjdare med det. att äta varannan timme är lite väl ofta anser jag. så vi ska se hur det går inatt.

idag var jag riktigt hurtig och gick in till bya. 6 km fram och tillbaka. jag trodde ju att gångvägarna var hyfsat fria från snö och is men oj så fel jag hade. isigt och bumpigt som tusan. jag hade ju hoppats på en trevlig färd i vårsolen men det sket sig lite. men fram kom vi. jag var inne på apoteket och hämtade ut minipiller och sen var det hem igen. lång väg för så lite :P men det är bäst att ta det säkra före det osäkra, fler ungar vill vi ju inte ha :D

läste på aftonbladet att nu var det på riktigt vår på gång och inge mer snö eller ilskekyla skulle komma. JIPPIIIIEE!! ge mig barmark!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0