någonstans att sitta...

vår lille kille växer och utvecklas för varje dag som går. på sätt och vis är det vemodigt att han blir större och större och det känns som att innan vi vet ordet av så är han inte vår lille bebis längre utan en stor kille. men samtidigt så ser jag fram mot att han blir större och klarar av mer saker. något jag ser fram mot är att han ska kunna sitta själv. det dröjer ju ett tag till han kan sitta på golvet av sig själv men snart kan han nog iaf sitta i sin alldeles egna stol. så därför har jag börjat spana runt på olika bebisstolar. det finns ju en del men här är några som jag funderar på:


tripp trapp stolen från stokkes är helt klart en favvo. den kan Liam ha i många år. det lutar väl åt den men den kostar en del. men eftersom han kan ha den länge så kan det vara värt de pengarna. man kan ju även designa den lite som man vill. jag vill ha en svart stol med grön bygel iaf :) ursnygg!

ANTILOP Barnstol med säkerhetsbälte
ikeas bebisstol antilop är ju praktisk till max. i plast som är lätt att torka av. man kan köpa till ett litet bord som man monterar på stolen. den är praktisk men hiskeligt tråkig och ful. billig så fredrik kommer säkert rösta på den.

GULLIVER Barnstol hög, baby
ikeas gulliver. jag gillar den där gamla stilen som en den här barnstolen har i trä. men jag vet inte om den passar on hos oss precis.



svanstolen heter den. cool, snygg och väldigt praktisk stol. men ack så dyr. så den blir det inte men cool är den :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har den svarta trip trappen till Hugo å ikeas plaststol som resestol. Funkar kalas. Men nu när vi har en Trip Trap i hushållet funderar jag på en Hokus Pokus stol till nya bebisen sen...

2010-03-24 @ 15:53:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0