simma lugnt

nyss hemkomna från badhuset. idag har vi nämligen varit på vårt första babysim. jag var ju lite nervös för jag var ju inte på infomötet förra veckan så jag kände mig lite osäker om hur allt skulle gå till. men det var inte bara jag som var det. jag och liam träffade en annan mamma och hennes olivia som oxå var lite yra i mössan. men allt gick hur bra som helst. ledaren var jättebra och vi gjorde inget avancerat. jag och liam gosade mest i vattnet för han gillade inte riktigt de däringa övningarna vi fick göra om vi ville. vi testade att ligga på mage men det var ingen hit alls. funkade att flyta på rygg en liten stund men bäst var det när vi spanade in alla de andra bebisarna. då skrattade liam gott!!! blev lite kinkigt när vi skulle klä på oss men det var nog tröttheten som slog in. nu ligger han och sover så gott.

vi är iaf jättenöjda med simmandet idag och kommer absolut fortsätta att gå dit. vi har 8 måndagar av simmande framför oss :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

fy va roligt att ni hade det bra! =)

2010-03-22 @ 16:44:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0