vår helg

fredrik sitter och matar liam som inte alls varit nöjd den senaste timmen. jag tror att han vill fortsätta vara on the road som vi varit nu i helgen. men han är iaf tyst så länge flaskan är i munnen. vi får hoppas att han somnar gött sen. igår fick han mat vid 19, somnade vid 20 och sov till 0130 sen. så länge har det aldrig varit mellan matningarna förut. får väl se hur det ser ut idag.

igår for vi ut till lovene och svärisarna och var där redan klockan 9. de hade inte stigit upp än och det tvistas fortfarande om ifall klockan ringde eller ej. jag och fredrik åkte till till staden medan liam höll farmor och farfar sysselsatta. vi började med en frukost på henry´s. en underbar kycklingtoast blev det ´såklart. sedan var det dax för lite härlig shopping. jag hade bara kläder till liam på min shoppinglista. det var dax att införskffa lite vårkläder till den lille. massa med färg ville jag ha.. eller liam ville ha det menar jag :)

tuffa jeans från hm och en bodyn från torget


äntligen fick liam de häftiga äppelbyxorna från lindex.
på lindex köptes oxå den gula och vitrandiga bodyn och den lila med
randiga ärmarna.



en tuff keps från hm och sedan ett par gröna vantar från lindex.
vantarna är ju inte så våriga men han har de senaste två veckorna haft strumpor över
händerna när vi varit på promenad :O så det var dax för vantar nu när det inte
funkar med invikningarna på overallen längre.

efter klädshoppingen var det ju inhandling av min uuuuunderbara dator. jag är helnöjd fortfarande. efter det var det dax för lovene igen. där blev det middag, kalops :) mumma!!!!! mia hade köpt en tuff jeansjacka till liam:



han kommer vara coolaste killen :)

idag var har vi varit på kalas i staden. det var anja, fredriks mormor som vi firade. liam var aningens tråkig och sov sig igenom nästa hela kalaset. var vaken den sista timmen ungefär. men den timmen han v ar vaken så var han kalasets mittpunkt:



nyvaken och myyyyycket hungrig



gammelfarfar och gammelfarmor ville oxå leka



men mamma är bästaste såklart :)

nu sover lillen och föräldrarna ska kolla på luftslottet som sprängdes. får hoppas att den är bättre än tvåan. jag älskade ettan dock.

natti från oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0