new baby on the block

nu har jag hoppat några dagar här. har inte riktigt haft lust eller ork att uppdatera er om mit otroligt händelserika liv :P men nu så kan ni la få en liten uppdatering om ni nu så gärna vill!!

kommer inte ihåg när jag skrev sist. tisdags? förmodligen.

iaf, i onsdags var det ju tänkt att vi skulle ha åkt till frida för lite fika och kolla in deras nya lya. men när jag vände blad i almenackan så såg jag ju att det var dax för eftgerkontroll på mvc. så det var bara att ställa in för andra gången. får hoppas det går bättre på onsdag. så denna efterkontroll. det ju bra såklart. vi gick igenom förlossningen ännu en gång. pratade om hur det var att vara mamma och så där. sen kom vi till den mindre roliga biten. gyn.undersökningen. det kan man ju gott vara utan. men det var bara att slänga upp bena och se glad ut. är ju över på 2 min men najs är det minsann inte. men mitt knip var 5-stjärnigt :P

på kvällen sen gjorde jag något som jag inte gjort på nästan ett år. inte sen jag blev gravid helt enkelt. jag var ute och sprang. jag passade på när fredrik kom hem aningens tidigare. det var så jäkla gött. ipod i öronen och sen bara springa. tanken var att jag skulle springa korta rundan som är 2,5 km ungefär. men när jag kom till svängen så fortsatte jag bara och det slutade med att jag sprang 5 km. jag är fan grym!!! det var så jäkla gött. och jag är bra stolt över att jag klarade det trots att jag faktiskt är otränad :)

så här ser elin ut när hon sprungit 5 km :) röd å svettig



så här glad är man när man ser sig själv i spegeln :)
hans nya body. assnygg från lindex
new baby on the block står det

igår hände det inte jättemycket. fredrik var på bandy så vi var allena i stort sett heeela dagen. gick hur bra som helst. det är ju verkligen hur gött som helst med promenader nu när solen skiner så göttit. men igår var det minsann kallt i vinden. men ut måste vi. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0