dammigt här

håhå, det dammar nästan här inne nu för tusan!!!!

mamma var ju här tisdag - fredag och vi hade det så bra så. på tisdagen när hon kommit så åkte vi hem till emmie & co och fikade lite. en trött noel och en trött emmie var det så vi stannade inte jättelänge. hela onsdagen spenderade jag, liam och mamma inne i stan. jag shoppade loss ordentligt i trädgårdshandeln. var tvungen att piffa vår terrass och ytterdörr med lite fint nu till sommaren. sen blev det ny duk och lite ljus oxå. så nu kan jag sitta där utan att pusta och muttra allt för mycket :P på torsdagen kom emmie och noel hit och vi satt mest och snackade hela dagen faktiskt. det är verkligen kul när mamma kommer hit upp så vi kan umgås riktigt mycket :) snart åker vi ju ner till skåne så då blir det ännu mer!!!

jag har upptäckt att jag knappt har några kort på mina föräldrar och liam tillsammans.

så därför tänkte jag ta massor nu när mamma var här uppe. denna bilden var den enda jag tog :P

morgonbus

man kan ju använda heeeela kroppen när man leker :)

vi åkte inom babyproffsen i onsdags och införskaffade den här superfina

gåstolen till liam. inte så mycket gående än men det kommer!

ganska nöjd faktiskt :)

Liam var ganska fascinerad av sin kusin. det drogs i hår och tröja

och skrattades


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0