examen

Liam ligger och sover i vagnen i trädgården efter en lång promenad. vilket sommarväder vi har idag. jag gick i kortärmat och fick knäppa upp lillens jacka för det var på tok för varmt :) imorrn är det juni och riktig sommar!!!

idag är det ju babysim. jag känner inte alls för det men vi ska dit ändå. vi var inte där sist för liam sov så dåligt den dagen så jag tyckte inte att det var speciellt lönt. men idag är det ju sista gången och examen så då måste vi ju gå såklart :) får se vad vi ska hitta på då!

ikväll kommer mia och johnny hit. de ville träffa liam innan vi åker till skåne för de tyckte det skulle dröja så länge till de fick träffa honom annars. helt förståligt såklat! så jag måste piffa lite här hemma. smarte fredrik gick in med jobbskorna imorse och har lämnat efter ett häääärligt grusspår rakt igenom huset. vad glad man blir då när man kommer upp på morgonen. som om jag inte har annat för mig än att sopa golvet efter honom. *MUTTER*

nä, piffa var det ja
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0