Grattis till tyskland

satt nyss och lyssnade och tittade på tysklands vinnande bidrag i eurovision (videon kan ju inte kostat ett skit att göra för övrigt. lite otippat att en sådan låt vinner måste jag ju säga. ganska vanlig lite halvtråkig poplåt som inte alls sticker ut. den är ju inte dålig men jag hade nog inte tippat på den om jag sett det. jag har ju inte följt det eftersom anna åkte ut. det tyckte jag dock var lite förvånande. trodde inte att hon skulle ro hem hela skiten men att hon skulle komma till final var jag bombsäker på. låten är helt ok och anna sjunger ju helt fantastiskt bra!! men icke. synd om henne!! det är ju inte nådigt att inte ta till final. det skriks ut fiasko överallt och att vi skickat helt fel låt. det är en tung börda att bära när man skickas till eurovisionfinalen. vinn eller bli lynchad!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0