jag viker inte ner mig inte



jag är totalt slut!!! nyss hemkommen från ett spinningpass som var tufft tufft tufft. jag tyckte det var lagom sist men idag var det ta mej tusan ordentligt jäkla jobbigt. ville lägga av efter halva men det sr ju alla om man gör så de gör jag inte :P jag tänker inte vara den som viker ner mig inte haha

idag var vi ju på babycafét med emma och adam. det var väl helt ok. kändes lite som att hon som höll i det stressade och körde igenom sångerna i ett rasande tempo. sedan så var vi nästan 60 pers i lokalen så det blev aningens stimmigt och det gick inte att prata med de andra mammorna efteråt. så vi gick och satte oss på ett fik och pratade där istället :) men nu bestämde vi och några andra mammor att vi ska gå dit på torsdagar istället då det är lite lugnare. så kanske det går att föra en konversation oxå. kan ju vara trevligt när vi ändå är ute och far.

nu ska jag äta lite och bara ta det lugnt ikväll :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0