Kyrkis

blev inget besök från lovene ikväll utan vi flyttade fram det till imorrn istället. lite synd för gudars vad jag blev sugen på att grilla i detta underbara väder. perfekt för grillning. så imorrn kommer det säkert spöregna :P

sista babysimningen var vi ju på innan idag. det var lite smått tråkigt att gå ifrån idag. vi har ju skaffat oss kompisar där och nu kommer vi inte ses förrän till hösten igen då fortsättningskursen börjar. för det har vi satt upp oss på. simningen gick iaf jättebra. vi dök först en gång med hjälp av instruktör Barbro som hällde vatten över Liam innan han dök så han skulle fatta vad som var på gång. men sen gjorde vi två dyk helt själva utan att han fick något vatten utan jag sa bara till honom att "nu dyker vi" oxå dök han och klarade det galant. inge kallsup eller något. min grabb är duktig han.

jag och Liam kanske ska till kyrkis här i götene tillsammans med oskar och hans mamma matilda. inte för att vi är speciellt kyrkliga av oss men jag kommer ihåg när jag var liten så gick jag på kyrkans barntimmar och det var väldigt skoj. vi pysslade, sjöng och bakade och jag gillade det skarpt kommer jag ihåg. så därför ska vi dit och testa. oskar och matilda hade heller aldrig varit där och de ville ha någon att gå med så det var ju perfekt :) nu kanske det är uppehåll under sommaren men vi kanske hinner gå någon gång innan dess. det hoppas vi på iaf :)

Liam sover och fredrik sitter och spelar tv-spel så jag är förpassad hit. jag kunde ju WoW:a lite men jag känne inte riktigt för det idag. vet inte vad jag vill göra. titta på tv såklart nu när det inte går :P

nu ser alla till att dansa lite soldans så att jag får fint väder imorrn så det blir massa promenad och grillat :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0