Mammas dag = Min dag

fredrik visste mycket väl att det var mors dag idag men ändå hade han inte ansträngt sig. jag tycker ju faktiskt att det kunde vara kul att fira lite när det nu var min första mors dag som mamma. jag behöver inget kalas eller dyra presenter (även om det aldrig är fel höhö) utan jag vill bara bli lite uppmärksammad. m
en fredrik hade inget gjort så jag klagade på honom nu ikväll. tyckte det var lite dålig stil att han inte fixat något. efter att han badat liam och jag tog över för att mata och natta så ilade han iväg till affären. jag anade att han hade något på gång. när jag sen kom ut från sovrummet så hade han köpt en blomma, en påse polly och en dricka (som han klunkat ur för han blev törstig på vägen hem hahahaha). han är för söt min pojke. inget storstilat men ändå en ansträngning. i sista minuten men jag uppskattar det ändå :)

<3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0