morgonbus i sängen

här bredvid så leker fredrik och liam för fullt. leksakerna far i luften och pappa får hämta tillbaka som en duktig lite vovve :P skönt att ha fredrik hemma på fredagar igen för det gör rätt mycket att få veckan kortad med en dag och få en extra lång helg istället. så idag är det pappa-son-dag och jag har lite ledigt och kan softa lite. och idag kommer vara en EXTRA bra dag :) så härligt!!!

i veckan har det inte hänt så där jättemycket sedan i tisdags. det vanliga: bus, mys och promenader i det fina vädret. men det har varit en bra vecka. jag pratade med mamma igår och hon kommer hit den 25:e. det ser jag verkligen fram mot. och sedan ska jag, liam, emmie och noel åka ner till skåne den 4:e juni. det ska bli riktigt kul det med. ska bli kul att få träffa folket. sist hann jag ju inte med att träffa alla men nu ska vi vara nere lite längre så då hoppas jag kunna träffa anna och måns och maria oxå, som jag inte hann sist. och sedan även sandra och noel förstås :) det kommer bli hur bra som helst det här.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0