ner som en fisk

tidigt tidigt är vi uppe idag. som om det skulle vara ovanligt. klockan är nu 08,06 och vi har redan varit uppe i 2 timmar. ja inte ska vi ligga och dra oss i sängen heller. nej nej för tusan.

idag ska vi på babycafét tillsammans med emma och adam. jag skulle aldrig gå dit själv för då skulle jag bli sittande i ett hörn alldeles själv vilket ju skulle vara helt meningslöst. men när emma föreslog att vi kunde gå dit tillsammans så tyckte jag det var en bra idé. idag kommer det vara lite sång så det ser vi fram mot :)

idag var det ju den stora dagen. dax för babysim och det första dyket. jag var inte speciellt nervös för jag visste han skulle klara det. vi har ju tränat som idioter inför det och det har ju gått bra. men jag kan ju säga att jag var så jäkla koncentrerad under dyket så jag kommer knappt ihåg det. men ner under vattnet åkte han, kom upp och allt gick bra. ingen kallsup och inga tårar. och efteråt plaska han och skrattade som tusan. så inga men för livet fick han heller verkar det som :) så nu är vi peppade inför nästa gång då vi ska dyka 2 gånger :) skoj skoj skoj.

nu ska liten snart sova igen och då ska jag passa på att fixa lite här hemma och packa väskan inför eftermiddagen.


ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0