sega jag

sitter här svettig, äcklig och mycket stolt!! har precis avverkat mitt första riktiga spinningpass och det gick som en dans. det var riktigt jobbigt men inte en enda gång gav jag upp. fan jag är imponerad av mig själv. jag var där 15 min tidigare för att jag skulle få lite info om hur jag skulle ställa in cykeln och vad jag skulle tänka på. jag hade då instruktör micke till mitt förfogande och han var riktigt bra och noggrann. sen peppade han mig hela passet. tror minsann det hjälpte för jag satte ju inte ner ändan en enda gång. och jag var ju rädd för att få ont i arslet för det får man ju av den däringa sadeln men vi stod ju upp hela tiden kändes det som så det var ju ingen risk :) aaaaa, det var så gött!

jag och liam var ju inne i staden idag. vi hade ju bestämt med emma och adam att vi skulle gå på babycafét. massor med bebisar som alla såg ut att vara äldre än våra småttingar. det var en representant från ntf där som infade om bilbarnstol och trafiksäkerhet. mycket matnyttigt att tänka på. vi hade hoppats på lite sång oxå ju men det blev inget. men vi har bestämt att vi ska gå dit fler tisdagar så då hoppas vi på sång och lite annat :) kul att ha att göra om dagarna faktiskt!

nu ska jag gå och duscha och sedan mysa ner mig i soffan :
)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0