101109

Sådana här dagar så önskar man ju att det låg en liten pulka i garaget och bara väntade på att få komma ut i snön. Det har snöat här hela dagen och det har lagt sig ett fint tjockt täcke av kramsnö i trädgården. Det hade varit roligt att få dra runt Liam i en pulka :) Det ska vi nog hinna med innan den här vintern är över!

Jag fick nästan skotta fram bilen idag för att vi skulle kunna köra den. Det är väl en av de tristaste sakerna med snö. Det eviga skottandet. Men vi kom fram till babycaféet iaf. Vi var bara 4 där idag men jag antar att många inte ville ut och köra i det rysliga vädret. Trots att vi var så få så var det riktigt trevligt. Info från NTF som jag redan hört men bara att få träffa lite trevligt folk och Liam trivdes som vanligt. Dock så blev han lite jagad av Thilde som inte var så snäll i sin behandling. Så till slut så tjöt Liam nästan så fort hon närmade sig. Min lille kille behöver absolut tuffa till sig lite. Vi fick även göra handavtryck som ju var inställt när det skulle varit. Kommer vara fint inne på Liams rum :)

Nu är det snart sängen..

Natti
Kommentarer
Postat av: Elin Johnsson

En treåring här hemma tjöt av glädje när han såg snön imorse, å visst är det härligt! :)... Kram

2010-11-09 @ 23:11:06
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0