1:a Advent

1:a advent är nu äntligen här. Som jag har längtat. Men det har inte blivit någon adventsfrukost för det är "bara" jag och Liam som är uppe. Fredrik festade igår och sover hos sina föräldrar. Emmie och Noel är här men dom ligget och sover. Jag har plockat fram lite julpynt men allt står på bordet. Jag måste verkligen städa först innan jag sätter allt på plats!!

Igår var vi inne i stan och köpte de sista klapparna. Blev ett stoooooort paket till Liam, några små och ett lagom stort till Erica :) Sen ska de sista klapparna beställas och det tänkte jag försöka göra ikväll. Annars finns det risk för att det glöms bort. Men till Liam är vi nog färdiga nu mend både presenter och klappar.

Jag vet inte när Fredrik kommer hem och jag vet inte om det händer så mycket mer än städning och julpyntande idag. Kanske en tur i pulkabacken? Noel tog med sin pulka hit nämligen så då kan Liam få testa att åka lite. Det hade varit roligt att baka lite idag oxå men vi får se vad vi hinner med!

Nu ska jag se om Liam vill sova en stund...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0