Akut ryggskott

Jag kände av lite i ryggen igår men tyckte inte att det var så farligt. Men inatt när Liam vaknade var det en helt annan sak. Det gjorde fruktansvärt ont och jag kunde i stort sett inte lyfta upp Liam för att lägga honom bredvid mig på madrassen. Höll på att tappa honom. Jag funderade på att väcka Fredrik för jag kunde knappt röra mig på men till slut somnade Liam iaf om och jag gick och lade mig i sängen igen. Men Fredrik har fått vara pappaledig idag och jag har varit sjukling. Ryggen är helt klart ett jäkelskap att ha ont i. Det går ju inte att göra något utan att det smärtar. Jag ringde iaf till vårdcentralen och beskrev hur det kändes och hon trodde det var akut ryggskott. För att ha "vanligt" ryggskott ska det tydligen hålla i i över tre månader läste jag på nätet :P Men det var iaf akut det jag hade nu och även förra gången som jag hade ont i ryggen för det var exakt likadant då. Fredrik ska vara hemma  imorrn oxå och sedan får vi se. Finns inte en chans att jag kan ta hand om Liam själv än.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0