Att "bara" vara Elin

Det blev en mycket bra kväll igår. Jag hade en het date med Sara inbokad och den hade jag sett fram mot läänge. Så Emmie skjutsade mig in till stan och jag och Sara stack direkt iväg och köpte en massa gott. Godis, chips, julmust och kinamat. Underbart gott. Sen satt vi och åt gott och snackade en massa. Härligt att kunna vara "bara" vara en Elin för en kväll :) Det förtjänade jag minsann!!

Fredrik kom och hämtade mig på förmiddagen och vi åkte ut till Lovene direkt. Det var dax för lite kallas. Svärfar fyllde år i veckan så det blev lite tårta idag.

Nu ikväll har vi tittat på Repo Men. In glimt av framtiden kanske?? Vi får väl hoppas att det inte riktigt ser ut så. Men att kunna ersätta odugliga organ i kroppen med helt konstgjorda hade väl kanske inte varit en dum idé. När ska dom komma på det? ;)
Kommentarer
Postat av: LillElin

Ja visst är det skönt att bara få vara ibland! Det är superviktigt att unna sig det med jämna mellanrum. Det är vi värda! :)

2010-11-14 @ 06:52:37
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0