Att jobba eller inte jobba.....

För två veckor sedan poppade det upp förskoletjänster här i götene. Jag tänkte direkt att jag skulle söka. Vi har bestämt att Liam ska börja förskola i mars (om han får en plats någon gång!!!) och jag planerade att vara hemma tills dess. Men dessa jobb är det tillträde i januari så skulle jag få något av dom så ska Fredrik vara hemma i två månader. I förra veckan ringde rektorn och idag var jag på intervju. Självklart var jag nervös till max. Känns som att det är oundvikligt. Jag vet inte riktigt hur det gick. Det var absolut kniviga frågor men jag svarade så gott jag kunde. Nu är det bara att hålla en tumme. Jag skulle få svar redan denna veckan vilket är skönt för då slipper jag gå och vänta och bli nervös.

Jag hoppas verkligen att jag får jobbet men jag vet verkligen inte hur det gick på intervjun. Ibland känner jag mig helt flummig när jag ska prata om hur jag tänker och hur mina visioner ser ut. Jag får lixom inte ihop min tankar till något vettigt. Allt bara flyger omkring. Och torr i munnen blir jag. Jisses alltså. Tungan fastnar i gommen och det går knappt att prata. Jaja, skulle jag inte få det så är jag iaf en erfarenhet rikare :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vad spännande vännen! Håller tummarna! Kram

2010-12-01 @ 20:38:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0