Back with Pain

Jag ligger på min bäste vän Värmedynan och tittar på 24 timmar (kasst namn). Anna Book och Maria Montazami är det som har parats ihop. Anna Book har jag aldrig gillat. Vet inte riktigt vad hon håller på med nu för tiden men ändå lyckas hon poppa upp lite överallt. Hon verkar vara lite smått mediakåt för varje gång hon släpper en fis så står det om det i tidningen och hon pratar ut. Maria Montazami tycker jag dock är helskön. Hon verkar inte vara en den smartaste människan som går på denna jord men jag gillar hennes bekymmersfria sätt. Hon är lite som Nalle Puh, oskuldsfull, snäll, knasig...

Ryggen fortsätter att sinka mig. Ryggskott är helt klart inte att leka med. Det är en konstig smärta oxå. Ena stunden kan det göra fruktansvärt ont och jag klarar inte av att göra någonting. Nästa stund så känner jag knappt något och tänker då att nu går det nog snart över. Men så kommer det tillbaka. Jag pratade med LillSysterYster förut idag. Hon har haft ryggskott och hon var snäll nog att infa mig om att första gången hon hade det så hade hon det i 3 veckor..... så upplyftande lixom. Nä, så länge ska jag inte vara vek. Denna veckan ut sen så ska jag vara fit for fight igen. Ska ringa till sjukgymnast imorrn och få en tid och ta reda på vad jag ska göra för att undvika denna smärtan.

Jag undrar verkligen hur dom som filmar och ställer frågor till Maria Montazami i programmet (24 timmar) kan hålla sig för skratt när hon snackar/svarar på frågorna. Ibland blir det ju sådana knasiga svar att en annan fnissar eller blir generad :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0