Bananpaj är mums mums minsann

Jag la ut lite annonser på blocket.se idag. Direkt var det en tjej som ringde och ville kolla på gåstolen som Liam haft. Så vi bokade in att hon skulle komma idag vid 18. Men hon dyker inte upp. Hon ringer inte eller något. Jag blir sjukt irriterad på sånt. Jag bryr mig inte om hon köper eller inte, jag klarar mig ändå. Men måste man vara så ohysad så att man inte ens kan ringa och säga att man fått förhinder eller vad som?? Respektlöst och ohyfsat!!! Det var en annan snubbe som oxå ringde så jag får väl ringa tillbaka till honom och se om han fortfarande är intresserad.

Idag har vi varit en sväng hos svärisarna och ätit gott och umgåtts. Mia hade gjort en sjukt god bananpaj som jag hade kunnat sätta i mig hela helt själv. Den måste jag göra nästa gång vi får fint besök. Dom körde totalslut på stackars Liam. Han stensomnade i bilen på vägen hem men sen vaknade han ju direkt när vi kom hem och han gnällde och gnällde och gnällde. Han fick lägga sig lite tidigare idag för han var helt slut.

Annars har helgen varit rätt så lugn. Emmie kom på ett spontanbesök igår på kvällen. Vi käka taco och kollade på film. Dunderkass film så vi lämnade Fredrik vid tv:n och umgicks bara vi två istället. Jag tackar gudarna för att hon bor så nära nu. Min Emmie är bäst!!

Nu tv och snart sova...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0