Denna mamma hade fel

Tänk att min lille kille kan ta sig fram på två benen nu för tiden. Än så länge så är det ju såklart bara lite då och då som han testar det men det blir mer och mer hela tiden. Nu har han börjat med att han står och håller i en kant eller vägg och så släpper han taget och går några steg. Innan idag så har det varit 4-5 steg som mest. Men förut pratade jag med Fredrik i tele och då berättade han att Liam hade gått ca 8 steg hemma hos farmor och farfar :) Min duktga kille!! Min gissning var ju att han skulle börja gå i januari. Men oj så fel denna mamman hade!!! Det spelar ingen roll när han börjat men när det väl sker så här det häftigt häftigt häftigt!!

11 dagar gammal

nu är han 11 månader och trippar fram :)

(kolla in vilka stora händer han hade. det har han fortfarande)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0