En kväll i skorpans tecken

En mugg med saft och två skorpor är det som jag sitter och göttar mig med en fredagkväll. Gud så flott haha. Brist på annat helt enkelt.

Jag borde ligga i sängen och sussa sött för jag är jäkligt trött idag. Fredrik snarkade som fan inatt så det blev soffan för min del till slut. Men vi har ju sovrum och vardagsrum vägg i vägg så jag hörde honom ändå. Men några timmars sömn fick jag iaf. Skönt att Liam nu börjat sova hela nätter utan nappinstoppningar sen en tid tillbaka. Det gör enormt mycket! Men istället snarkar karlafan!!! Jaja, man kan inte alltid vara nöjd och glad.

Förutom barnmusiken idag så vi väl inte så mycket. Blev lite avbockat på listan men på något sätt så blir den ju samtidigt utökad hela tiden. Ofta är det så att jag går och plockar undan och då sätter sig Liam vid en låda eller ett skåp och slänger ut allting över golvet. Otacksamt kan jag tycka.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0