Ett löfte om att sluta

November är här. Klockan är flyttad och det är bara att inse att dagarna bara blir mörkare och mörkare. November är nog den segaste månaden på året enligt mig. Jag går bara och väntar på härliga december då jag får julpynta och det är så mysigt med alla ljusstakar och stjärnor i allas fönster. Det gör att december aldrig känns så mörk och tråkig.

Nu när det är den 1 november så har jag bestämt mig för att dra in helt på godis, chips, kakor, glass och allt annat onyttigt. Det blir inget sådant förrän på Liams kalas i december. Så nu är det träning och bättre kost som gäller. Jag är hyfsat nöjd med min vikt nu. Graviditetskilona är bättre sedan länge och i våras gick jag även ner 10.5 kg till. Så meningen med detta löfte är inte att gå ner i vikt utan snarare att trimma kroppen så den blir så där härligt muskolös :) Sedan skulle jag väl knappast gråta om några kilo faller bort oxå :)

Jag är taggad till max och kommer lyckas! I can feel it
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0